Spöken?

Igår hade vi inflyttningsfest, det var kul! En kompis spexade loss och slog av huvudströmbrytaren och då gick propparna. Hmm…

Idag skulle vi byta ut dem och jag stod då vid spisen för att laga mat och väntade på att kunna sätta på plattan. Jag vred på knappen några gånger för att testa. Då händer det. När jag vrider på spisknappen sätts inte spisen igång, men jag tänder lampan i badrummet. Med spisknappen. Ehhh? Spökar det här? Kan nån elkunnig berätta för mig hur detta går till?

2 thoughts on “Spöken?

Kommentera

