Ett stort hårigt problem

Jag ska på 30-årsfest i kväll. Det ska bli jättekul, vi har hittat en bra present och det ska bli perfekt väder för grillning.

Det finns dock ett stort problem; klädseln. Det står Klädsel: bekväm men gärna mustasch. Ehh…Jag försökte driva ut lite hår, men det gick inget bra, funderade på att klistra fast lite huvudhår på läppen, men kom inte på var någonstans på huvudet jag skulle kunna kapa lite utan att det syntes. Magistern som behöver raka sig varje dag typ, har nu sparat ut värsta helskägget som han ska forma till en snygg mustasch han själv kallar HD-raggarmustasch ala Morgan Spurlock. Men, jag är fortfarande kal. Hjälp. Är också i valet och kvalet angående vilka av mina kjolar som egentligen passar till mustasch.

Jag frågade alla i min närhet om hjälp och till slut kom en elev till min undsättning. Buttericks var svaret. Man får köra lös. Jag har nu gått in och tittat och det finns ett antal alternativ för oss med dålig hårväxt.

1. Jättemustasch

2. Kombinerad mustasch och glasögon

3. Formbar mustasch

4. 70-talsstil

Vilken mustasch ska Skolfröken välja till festen ikväll?
Den jättestora
Den med glasögon och mustasch i ett
Den formbara
Den med 70-talsstil
Free polls from Pollhost.com

Bilderna är tagna från Buttericks.

2 thoughts on “Ett stort hårigt problem

  1. Ja, eller hur? Och vad tror du hände då? Jag glömde den hemma så klart… Magistern var den enda som på riktigt kunde glänsa med en mustasch…

Kommentera

