Skolfröken är gift!

Jag fick ett mail idag av en tjej som hade sett bilder från mitt bröllop. Hon tyckte det var vackert med snö och så.

Snacka om att jag är stressad och uppe i varv, har jag redan gift mig med Magistern? Jag som trodde att vi hade ett år kvar! Nu måste jag verkligen börja med yoga och stressa av, för jag gör tydligen saker utan att själv riktigt veta om det. Som tur är verkar vi ha haft ett vackert bröllop på vintern och allt. Precis som vi ville. Synd bara att man inte minns det.

Det kan ju också vara så att hon misstagit sig på mailadressen, lite borde man ju ändå minnas av en så viktig dag. Eller?

Bilden, som faktiskt ser precis ut som Skolfröken och Magistern, är tagen från Johanna Form och design.

2 thoughts on “Skolfröken är gift!

  1. Det är härligt att gifta sig på vintern, det vet ju du och jag. Och det kan inte ha varit du som gifte dig redan nu, jag var ju inte med! Eller så har jag också tappat minnet!
    Gudmor

Kommentera

