Mitt liv är slut….

Det började för en timme sedan. Jag skulle skriva ett inlägg om att jag inte fattar varför Josh och Donna aldrig kan få ändan ur vagnen och bli ihop.

De har ju trots allt svansat runt varandra länge nog och det är rätt tydligt att det finns en viss gnista. Kom igen någon gång, Joey Lucas har barn och den där irländske fotografen verkar väl inte vara så stabil? Vad väntar ni på?

Anyway… När jag sökte efter bilder på Donna Moss hittade jag en bild jag inte var beredd på. Och nu har jag helt ofrivilligt sett in i framtiden. Sen gick det bara utför. Jag bara klickade och klickade, det blev som en sjukdom. Vidare och vidare, genom episode guides och bilder. Nu måste jag hålla saker hemligt från Magistern, som inte vill veta något alls i förväg. Och det kommer bli svårt.

Jag varnar nu alla seriösa Vita Huset-tittare, om ni inte vill se in i framtiden klickar ni INTE på denna länk. Förstått! Det kommer bara gå på ett sätt. För er andra är det fritt fram.

Faktiskt lite omtumlande…

Kommentera

