SMS

Jag är alldeles för dålig på att slänga sms.. Mobilen blir alltid full och så kan jag inte ta emot nya. Idag tänkte jag därför göra slag i saken och slänga en del, jag har nämligen sms från 2002 som jag aldrig slänger.

Här är en del gamla godingar som jag dock bara inte kan slänga:

1. Från min kompis Stina som aldrig orkar läsa igenom meddelandet innan hon skickar: Hej. Jag löner upp till del senare. Kötte är med på present. Ska vara: Hej. Jag kommer upp till dig senare. Lotte är med på present.

2. Magisterns första sms till mig: Hej. Tack för igår. Jag hittar gärna på något efter helgen. Varma vinterkramar från Knight Rider.

3. Från syster förra julafton: Hjälp! Det är granen. Den har fallit. Det är barr och kulor överallt.

Posted in Okategoriserade

5 thoughts on “SMS

  1. Awwww, inte kan du ju slänga Det Första Messet. Finns det inte nån tjänst som kan göra en tavla av gamla mess eller nåt?

  2. Anna- självklart!

    Fröken Bokmal: från början var det jag som skickade messet till syster, men hon tyckte det var roligt och skickade tillbaka det några månader senare när jag hade glömt det.

Kommentera

