Nudlar resten av månaden?

Det är förfärligt snyggt mode nu. Det är hemskt. Jag har aldrig några pengar och nallar av sparkontot hela tiden.

Idag var det dags igen. En kollega skulle till Warehouse på Hökens gata och jag följde med. Där fingrade jag bra länge på en svartvit klänning från Nanso, men jag stod faktiskt emot… Men när vi kom till Filippa K hade jag inte längre någon motståndskraft. Det blev en svart boatneck belt dress. Oj vad den är fin. Jag har inte visat den för min hårdaste kritiker än, men vi får hoppas att den blir godkänd.

Ett par skor (inte de silvriga, snyft) fick också följa med hem, så nu blir det verkligen nudlar resten av månaden. Tur att man ska hem till mamma och pappa ett par dagar och få lite riktig mat…

Kommentera

