My Jewelry Box

Som utlovat. Jag gillar smycken. Har gjort en hel del själv och använder ofta smycken även till vardags. Jag använder sällan halsband, om det inte är av den långa varianten, oftast blir det istället ett armband och/eller örhängen. Här är mina favoriter. Ursäkta den dåliga bildkvaliteten, min digitalkamera har avlidit och jag får förlita mig helt på mobilkameran som faktiskt har vissa brister.

Jag förvarar mina juveler i en låda från Make Up Store. Mycket exklusivt.

Mina favoritarmband. Det längst fram är från Accessorize och är en present från Magistern. De två på höger sida har jag gjort själv. De översta till vänster är från Pilgrim och Baglady och det längst åt vänster är något krafs från Glitter som ändå platsar här. Billigt bling bling är bra. Då kan man ofta byta ut det!

Mina örhängen. Högst upp ser vi (nästan inte) två par gröna örhängen från Pilgrim. Därifrån kommer också de rosa stjärnorna. Längst åt höger skymtar ett par turkosa från River Island. Från samma butik kommer strassfyrkanterna brevid. Silverringarna är nog från H&M. Pärlörhängena högst upp till vänster har jag ärvt av Magisterns farmor. Längst fram ligger fem par örhängen, alla är Design by Skolfröken.

Mina tre favorithalsband. Mina enda halsband förresten. Är ju inget halsbandsfan. Det vita är från Baglady och de andra två har jag gjort själv.

Detta är de smycken jag använder. Och de jag gillar mest. Men mitt egentliga favoritsmycke är ju min förlovningsring. Men den var svår att ta kort på. Den är i alla fall i vitt guld och platina med två nedsänkta briljanter. I love it.

One thought on “My Jewelry Box

  1. Fina!

    Å jag håller med dig, min favorit är också min förlovsningsring. Men jag väntar lite till den fått sin kompis, sen ska jag visa dem i bloggen.

Kommentera

