Så kul ska vi inte ha det…

Var nyss nere i tvättstugan igen (har alldeles för lite kläder eftersom vi tvättar typ 1 gång i veckan) och någon har redan suddat bort och skurat (orka!) griffeltavlan fri från all sorts humor.

Det är alltså fastslaget. Roligt får man ha någon annanstans än i tvättstugan.

4 tankar om “Så kul ska vi inte ha det…

  1. Kan du inte skriva dit något kul VARJE gång du tvättar? Bara för att j****s? Själv är jag sura grannen för tillfället – se min blogg så förstår du…

  2. Vad trist 😦

    Men ni har ju tur som kan tvätta en gång i veckan. Vi lyckas boka en tid varannan vecka ungefär 😦

  3. Men suck! Vilka tråkmånsar det finns!
    Sjäv har jag ingen tvättstuga (eftersom jag har maskinen i lägenheten) så jag roar mig med att skriva roliga lappar till mig själv istället. Det funkar, men är inte lika kul =(

Lämna en kommentar