Planerat och klart

Idag har jag planerat för PRs möhippa. Jag har handlat en massa roliga saker och bokat en del grejer. Sen träffade jag PR. Hon försökte få mig att berätta om hippan. Hon är jättenervös. Dessutom läser hon den här bloggen ibland så jag kan tyvärr inte skriva något om det här heller. Där fick du PR, trodde du verkligen att du skulle kunna snoka här!?

Tydligen är hon verkligen nyfiken av sig. Hennes fästman berättade att vi inte fick maila honom om hippan eftersom hon ibland kollar hans mail åt honom och skulle hon se ett från mig eller den andra tärnan skulle hon kanske läsa det. Nej, hon får vackert vänta till den dag det smäller. Och då blir det åka av, det kan jag lova.

Nu när jag skrev det där sista skrattade jag ett ondskefullt skratt, ungefär som Phoebes plan laugh. Mohahahahahaha.

One thought on “Planerat och klart

Kommentera

