Provsmakning

Idag fick vi provsmaka vår bröllopstårta. Den var god. Mycket god! Jag vill inte säga vad den innehåller eftersom en hel del bröllopsgäster läser här ibland. En bild bjuder jag dock på. Den kommer inte att serveras i en plastburk sen, bara så att ni vet 😉

Efter provsmakningen gick jag till en hudvårdssalong där jag fick ansiktsbehandling och ansiktsmassage. Snajs! Det är arbetssamt att vara blivande brud måste jag säga!

Nu ska jag ha en sista semesterkväll innan jag ska gå och lägga mig. Jag kan inte förstå att det har gått så fort. Det var ju nyss jag gick på semester ju! Var har den tagit vägen?

5 thoughts on “Provsmakning

  1. tyckte annars att anrättningen såg rätt fin ut i sin burk, våga vara annorlunda (:

    är det ångest, glädje eller ingendera att börja jobba då`?

  2. Sara- visst ser den god ut!

    Alvas pappa- jo, men den blir ännu finare sen ska du veta.

    Det är mest ångest att börja jobba men det känns ok nu.

  3. Ser smaskig ut. vi tänkte också ha moussetårta först men sen blev det prinsess iaf. Det påminde för mycket om efterrätten. Men det där blir nog kanon!

Kommentera

