Nervös!

Jag skulle inte ha lagt in den där nedräknaren i högerspalten, den är ju bara helstressande!

Fem dagar kvar och fortfarande massor att fixa. Eftersom jag börjat jobba får Magistern överta alla mina ansvarsområden, så idag köper han ivoryfärgat organzaband, karbinhakar och nylontråd.

Jag är jätteparanoid att mina uppbokade tid hos frisören ska ha glömts bort så jag borde ringa och bekräfta den. Och inatt drömde jag att jag snubblade i kyrkgången, svimmade uppe vid prästen och att alla gäster gick hem direkt efter middagen och att det bara var jag och hovmästaren kvar på dansgolvet! Dessutom har jag fått jätteont i min ischias och haltar när jag går, hur kommer det se ut om det inte går över? Och är det inte bara gamla människor som har ont i ischiasnerven?

6 thoughts on “Nervös!

  1. Det är lugnt och det ordnar sig!!! Om värken fortfarande är kvar på lördag så kan jag garantera att du inte kommer ha tid att märka av den! Och nej, det är inte bara gamlingar som har ischias-ont. (Om man nu inte räknas som gammal så fort man fyllt 25?)

  2. Det kommer att gå jättebra! Jag tror att det är bra att drömma lite mardrömmar innan ett bröllop. Det har jag gjort på de som jag toastat på och allt har sedan gått finemang!

  3. Åh vad skönt att höra att du börjar bli nervös. Ni båda har varit på tok för lugna. Om ni börjar pirra kan jag känna mig lugnare.

    Det såg även superfint ut i kyrkan i söndags. Inget kan egentligen bli fel…bara inte din svägerska bölar och börjar att hulka högt som ett barn.

Kommentera

