Det är illa däran med Skolfröken…

När jag i morse skulle städa ur mitt gamla rum hemma hos mamma och pappa (de använder mitt rum som något slags förråd för deras avlagda grejer, hur kan de???) försökte jag flytta på ett gammalt element.

När jag började lyfta det för att försöka transportera in det i en garderob kom jag på andra tankar och tänkte att det kanske var bättre att det stod kvar på sin ursprungsplats. Men under ett par hundradelar, istället för att lyfta det och börja flytta tillbaka elementet, tänkte jag; ctrl z.

CTRL Z!!!

Jag tror att jag är databeroende.

7 thoughts on “Det är illa däran med Skolfröken…

  1. Ha ha! Den var bra!

    Dessutom blev jag rädd när jag började läsa att du skulle skriva att du gjort dig illa när du lyfte elementet – två dagar innan bröllopet! Skönt att det inte var så!

  2. ha ha ha. Du får scrolla upp för altargången och trycka return på nervägen. Tryck inte delete i kyrkan bara.
    Kram

  3. Åh, vad kul när hjärnan gör sina små skutt av tankar till något helt annat! 🙂

    Jo, sådana skutt gör ju gärnan lite då o då och ingen någon som helst kopplingar på vad som händer här o nu. *hihihi*

Kommentera

