Möhippan – the pictures

En kompis agerade fotograf under min möhippa och igår kom bilderna upp på Facebook. Hmmm… Vissa bilder känner jag ju mig mindre nöjd med, till exempel den när jag sitter osminkad och okammad i soffan och ser förvånad och en aning nollställd ut.

Här är i varje fall några bilder från dagen.

Rosa champagne och chokladdoppade jordgubbar bjöd mina älskade vänner och syster på

…innan de tvingade in mig i en studio för att sjunga…

…och utmanade mig att känna igen Magisterns kroppsdelar. Det var svårt. Mycket svårt…

2 thoughts on “Möhippan – the pictures

  1. Min kompis prickade in alla kroppsdelarna hos hennes (nu) man! Det var lite trist faktiskt! Det som tog bilderna hade ju inte tagit tillräckligt bra = svåra bilder!

Kommentera

