Jippi, nu är det helg!

Jag har under två dagar gömt mig i personalrummet och rättat klart alla diagnoser och läxor och restuppgifter. Min rättningslåda är alltså helt TOM nu.

Det är med andra ord extra skönt med helg. Jag har inget som ligger och tynger, lektionerna för nästa vecka är planerade och min mentorsgrupp är världens mönstergrupp med 98.3 procents närvaro.

Magistern gjorde idag sin sista dag på sitt jobb, hans första jobb där han varit i fyra år. På måndag börjar han på en skola i stan, han slipper pendla och vi har för sista gången ställt väckarklockan på 06.00. Ganska så nice!

I helgen blir det tapetscouting och promenad i höstvädret. Livet leker helt enkelt!

One thought on “Jippi, nu är det helg!

Kommentera

