1000 inlägg!

Det här är Skolbloggens tusende inlägg! Tänk, tusen inlägg! Det är ju inte klokt! Ett och ett halvt år tog det att skrapa ihop tusen inlägg. Vad har jag då skrivit om under tiden?

76 inlägg om Bröllop (f-n va pinsamt, det är ska ju vara en skolblogg!)

74 inlägg som är (enligt mig) är Skoj

72 Personliga inlägg

42 inlägg om Läraryrket

39 inlägg om TV

38 inlägg om att Skolfröken funderar

34 inlägg om Stackars Skolfröken

34 inlägg om Skolan

28 inlägg om Elever

Sen jag skrivit en massa konstigt som jag inte ens mindes, två inlägg som är kategoriserat som Bajs och hela 7 stycken om den åldersnoja jag nog får erkänna att jag har. Trots att jag har över 50 olika kategorier, har jag ändå lyckats skrapa ihop 9 inlägg som är kategoriserade som okategoriserbara (!).

Jag funderade på vilket inlägg som skulle kunna vara min favorit, men det var svårt. Det är nog det här, eller kanske det här som handlar om nästan samma sak. Eller det här, det är faktiskt rätt skoj. Eller det här om utlösningen. Det sämsta är garanterat det här. Varför skriver jag ett helt inlägg om mina ögonbryn?

På sistone har jag inte varit så duktig på bloggandet. Jag har mycket på jobbet och det är mycket annat som tar min uppmärksamhet och tankeverksamhet för tillfället så bloggen glöms liksom bort. Jag ska försöka få tillbaka blogglusten igen, inte minst för att mamma ska sluta tjata. Nu börjar hon ge mig tips om vad jag kan blogga om via Skype också…

8 thoughts on “1000 inlägg!

  1. 1000 inlägg! Bra jobbat! Jag vet inte hur många jag är uppe i, men inte är det så många för jag skriver kanske högst några i veckan när du skriver flera om dagen. Men jag kanske ska ta din idé och sammanfatta lite ämnesområden!

  2. Jag håller med, en av de bästa är nog adventsinläggen. Och även jag gillar ögonbrynen, både inlägget och de verkliga.
    en sen kommentar från Gudmor.

Kommentera

