Klisterarm…

I helgen har vi hälsat på mina föräldrar för att få hjälp med våra tackkort. Jag och pappa var designansvariga vid datorn, mamma lämnade synpunkter och Magistern kom lagom tills det var dags för klipp och klistra.

Nu har vi till slut färdigställt 70 tackkort, skrivit adresser och förslutit kuvert. Och i och med det är verkligen bröllopsbestyren över. Det känns skönt, men lite sorgset. Men fantastiskt att vara gift, att ha ett gäng snygga fotografier på oss, och att våra gäster skänkte så mycket pengar till våra välgörenhetsprojekt.

Ett litet tips bara: Om du planerar att gifta dig- tänk på att göra en ordentlig adresslista som du sen SPARAR eftersom du antagligen ska skicka tackkort. Annars får du sitta och svära över Eniro en gång till…

Bilden, som är med på några av tackkorten, är tagen av fotograf Anna Huerta.

6 thoughts on “Klisterarm…

  1. Jag har varit på bröllop denna sommar… stort….vackert och blev in i allra sista minut ansvarig för bröllopsskålen… för tal och lite annat…. i rena rama desperationen tog jag två huvudvärkstabletter….svalde dem och tänkte… men det är fel… storlek på tabletterna… jag hade svalt min hunds avmaskningspiller…. när jag fick bordsplaceringen var jag placerad mellan två överläkare… jag satt ganska tyst… fnittrat sedan dess … Anne-Marie

  2. Pingback: Hem ljuva hem « En skolfrökens bekännelser

Kommentera

