Men va fan!

I onsdags var jag en snäll fru som gav upp Grey’s Anatomy för fotboll. Ok, jag var också rätt intresserad av fotbollen, men ändå- Grey’s Anatomy!

Idag var det repris och vi programmerade videon eftersom vi skulle hem till en kompis på fika.

Nu skulle vi precis äta middag och skulle lyxa till det med att titta på avsnittet som jag anade skulle bli spännande. OCH VAD HAR HÄNT???

VI HAR SPELAT IN SJUNDE HIMLEN!

De har skrivit fel tider i tidningen och istället för att spela in Grey’s sitter vi nu här med den där kladdiga moraliserande äckelserien! DET ÄR SKANDAL!

Jag måste lägga mig ned nu känner jag…

One thought on “Men va fan!

Kommentera

