2007

Snor I nöd och lusts årsummering!

ÅRETS HAPPENING
Vårt bröllop såklart.

ÅRETS PROJEKT
Anordna min bästis PR:s möhippa. Jag skrev mystiska brev som jag åkte runt i Sverige för att posta, intervjuade brudgummen, redigerade en film och bokade en sumobrottning. Utan teamwork med den andra tärnan hade det aldrig gått…

ÅRETS LÅT
Beating of My Heart med Jen eller möjligtvis Keep Breathing med Ingrid Michaelsen. Det är nog oavgjort där.

ÅRETS RESA
Jag har f-n inte åkt någonstans i år, förutom till London nyss. Men det tycker jag inte riktigt räknas.. Dåligt. Fler resor 2008!

ÅRETS PERSON
Magistern. För att han alltid finns.

ÅRETS PLAGG
Min bröllopsklänning 😉

ÅRETS TALBOK
Sandor slash Ida. Den enda talboken 2007. Men mycket bra!

ÅRETS KÖP
Kameran!

ÅRETS RESTAURANG
Berlin. Plocka ihop små rätter till en hel middag. Kan det bli bättre?

ÅRETS LYCKA
Hmmm….

ÅRETS JOBBIGASTE
Våren. Mådde dåligt. Minst sagt.

ÅRETS TV-STUND
Julavsnittet av Studio 60.

ÅRETS BÄSTA FEST
Måste vara vårt bröllop!

ÅRETS FILM
The Departed.

3 thoughts on “2007

  1. Pingback: 2008 « En skolfrökens bekännelser

Kommentera

