Datorn…

…är nu på lagning vilket kommer ta 2-3 veckor (!). Nu bloggar jag på Magisterns jobbdator, en gammal häck som är så himla lååångsam så att man hinner glömma vad det var man skulle göra när väl Firefoxfönstret har kommit upp…

Jag har i och för sig inte orkat blogga, första veckan på jobbet har varit fruktansvärt jobbig. Upp klockan sex varje morgon och inte hemma tidigare än halv sju en enda dag. I morgon får jag i varje fall lite sovmorgon, skönt!

Jag har nu i varje fall sjösatt seriestrip-projektet och det togs emot med öppna armar, eleverna tyckte det lät jättekul, så jag rekommenderar er att testa! Återkommer såklart när det är klart, men det bli inte förrän till vecka sju.

Kommentera

