Det bästa hittills i Melodifestivalen

3 thoughts on “Det bästa hittills i Melodifestivalen

  1. Ja, han är HELT FANTASTISK!!! Vi har kollat på det flera gånger idag!
    Och vet du, skolfröken.. Nu SKA jag gifta mig! Blev friad till (ja, jag har ju sagt att jag är gammeldags) igår kväll =)
    Du är en av de första att få veta. Ska lusläsa dina texter under kategorin bröllop och tar gärna alla tips jag kan få.
    Må gott! Fröken Nettan

  2. ÅÅÅÅ Grattis! Gud så kul. Läs på du, och om du har frågor eller vill kolla på våra trycksaker eller nåt är det bara att maila!

Kommentera

