Mobilt

Å, en utmaning, det var länge sen! Denna hittade jag hos Nina och Malin.

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlista

Har du kysst nummer 7?
Hahahaha, det är min fd terapeut, henne har jag verkligen inte kysst. Vilken syn!

Brukar du hänga med nummer 19?
Nej, det är killen som vi anlitade som DJ på bröllopet. Visserligen har jag nog varit på någon hemmafest samtidigt som honom i min ungdom, men hänger gör vi verkligen inte.

Gillar du nummer 26?
Oh ja, min kollega. Hon är riktigt rolig.

Är nummer 15 din bästis?
Nej, hon är däremot bästis med PR. Hon finns i min mobil sedan vi som tärnor planerade möhippan för PR.

Är nr 11 en sötnos?
Verkligen! Min kompis Elin.

Älskar du nr 10?
Min andra kompis Elin. Ja, hon är för härlig. Speciellt när hon spelar alien.

Är nr 20 bra?
Min kollega J är bra på många sätt. Framförallt på att spela musik.

Har du träffat nr 9 i veckan?
Nej, det är en gammal kollega från förra arbetsplatsen. Vi har inte träffats sedan före jul.

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Ja, på universitetet. Min kompis I och jag hade dessutom praktik ihop.

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Ja han är gift med mig 😉

2 thoughts on “Mobilt

Kommentera

