Man kanske ska köpa en Harry Boy?

Jag måste säga att jag är nöjd med mitt tippande vad gäller Melodifestivalen. Bara ett fel. Fattar inte hur folk kunde rösta bort Calaisa- det var den bästa låten i årets melodifestivalomgång tycker jag…

Nu har jag kommit hem från 30-årsfest och kan dra en del slutsatser:

1. Folk som har druckit alkohol stinker verkligen alkohol!
2. Folk som har druckit alkohol skriker när de pratar.
3. Folk som har druckit alkohol är väldigt roliga att lyssna på.
4. Det är osmart att ta på sig decimeterhöga klackar när man är gravid i 25:e veckan.
5. Det är osmart att sätta sig ned och därmed låta fötterna svälla när man har decimeterhöga klackar och är gravid i 25:e veckan.
6. Det gör ont att gå hem i decimeterhöga klackar när man är gravid i 25:e veckan.
7. Det är viktigt att man har en snäll partner som lovat massage vid hemkomst efter strapats i decimeterhöga klackar.

Kommentera

