Hehe

Efter det där mailet är det rätt ironiskt att jag valde Shopaholic and Baby när jag stod i Pocketshopen på flygplatsen. I alla fall får den mig att inse att mailskribenten var LÅNGT från sanningen.

Boken verkar dock precis lika dålig som den första i serien, jag fattar inte storheten med shopaholicböckerna. Jag blir GALEN på huvudpersonen, hon är ju helt störd. Det är inte ens kul. Jag sitter bara och muttar mest hela tiden.

Nåja, ska läsa ut den i alla fall, återkommer med recension, kanske redan ikväll om jag inte somnar.

5 thoughts on “Hehe

  1. Jag kolalde i bokhyllan och jag har läst alla 3(!?) av de där som finns på svenska. Jag minns inte ett skvatt mer än det du säger, fy f*n vad irriterande hon är. Man vill bara hoppas, skrika och örfila upp henne tills hon fattar. Usch, chicklitt när den är som sämst!

    Fred & Kärlek

  2. Haha, du har helt rätt, jag orkade inte ens läsa ut den första, jag som har ett tvångsmässigt behov av att se hur böcker slutar men jag blev så irriterad på henne!

  3. Sandra- håller med till fullo, drar ner chiclitten…

    Jonna- jag är rätt sugen på att lägga ned, men jag ska härda ut.

Kommentera

