10 thoughts on “

  1. Jag fattar inte att du får så taskiga kommentarer om magen jämt. Tycker den ser finfin ut! =)

    Fred & Kärlek

  2. Johi- tack tack!

    Sandra- nä, jag tycker också den är fin. I går till exempel såg jag en liten fot eller nåt sticka ut på ena sidan, coolt!

  3. Heeeeeeeeeej!!!

    Å vilken toppenfin mage du har! Det känns ju så märkligt att du har en liten bebis i magen, på nåt vis… Jag menar – jag har ju inte sett dig sedan början av graviditeten och nu är det ju verkligen ”på riktigt”:D

    Vi måste ses snart tycker jag – det var ju huuuur länge sedan som helst..

    Kanske vi kan boka in nåt snart?

    Massor av kramar till dig och Magistern!

  4. Ja, det är helt otroligt hur lilla du kan få plats med en hel liten människa till inuti dig!
    En liten påklädd bild vore kul också, själva magen så här beskuren ser ju så märklig ut så man knappt förstår det.
    Gudmor

  5. Tack Snillis! Absolut date snart.

    Gudmor- ja, vi får väl se om Magistern kan ta en påklädd bild då. Och jag är inte så liten längre, buhu 😉

    Anna- Ja, det är like spooky, speciellt när hela magen flyttar sig åt olika håll, eller liksom vibrerar… Alien?

Kommentera

