Dagsverke

Posted in Okategoriserade

12 thoughts on “Dagsverke

  1. Vad fint ni har gjort!
    Hade några känningar idag, men det gick över. Nu kan bebisen gott få komma. Blivande storasyster säger varje dag ”IDAG vill nog bebisen komma, mamma”. Hörs snart! Kramar E

  2. Tack vännen! JA, du får faktiskt svara på sms och samtal när du är så nära BF!!!! Jag var helt säker på att ni åkt in idag. Nu är det bara fyra dagar kvar va? När som helst med andra ord, iiiiiih!

  3. åh så snygg! vad avis jag blir. min kommer inte förrän om en månad. det blev en oioi förresten. du kommer inte bli besviken. jag älskar min. har du spanat in bugabootråden på familjeliv förresten? där finns det folk som syr fina nya sufletter om du tröttnar på den svarta. är dynan från ditten datten?

  4. Det blev en Cam. Bee är mer som en extravagn och jag ville ha nått rejälare. Det finns en tjej på Familjeliv som syr dynor till vagnar med molntyget så jag trodde ni köpt ett sånt. Själv har jag bestället en suflett med brunt molntyg som innertyg. Det är så fint.

  5. Vad fint med molnen:-) Gillar att ni vill vara så könlösa som möjligt för hen och vill dela på allt som föräldrar. Tänker på föräldraledigheten bl a. Fler som ni behövs! Jättebra förebilder tycker jag. 🙂

  6. Fin! Som sagt, jag vill skaffa barn NU bara för att ha en cool vagn! 😉 Var och träffade en liten 4 dagar gammal tjej idag så jag är sugen på en egen av andra skäl också! 🙂

Kommentera

