Underhållning

Vi har hämtat vagnen idag. Den är inte monterad och det ingår därför en monterings-dvd tillsammans med den vanliga insturktionsboken.

På filmen är det en tjej som smäller ihop vagnen på typ 8 sekunder till lite käck syntmusik. Det ser skitlätt ut. Magistern tycker inte att det är lika lätt. Nu bläddrar han fram och tillbaka och muttrar ord som ”lås fast…” ”klicka i…” ”Jaha….” ”Mmmmm, såå…. för i riktning mot….” lite om vartannat. Det är faktiskt ganska underhållande.

Update: oj, nu var han visst redan klar, det tog bara 10 minuter. Det var ju inte så farligt faktiskt.

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Underhållning

  1. Vad tråkigt det blev att läsa nu när nästan varje inlägg är lösenordskyddat. Men jag förstår dig.

  2. Vet inte vad jag ska svara. Det har slumpat sig att tre inlägg på kort tid varit skyddade. Att säga att nästan alla är det tycker jag är att överdriva. Och jag är ledsen att du tycker att de oskyddade inläggen är tråkiga, det är väl mitt höggravida liv som inte innehåller så mycket spänning just nu 😉

Kommentera

