TACK

Tack för alla lyckönskningar och grattis. Det är inte klokt så många som kommenterar! Nu är vi hemma och försöker komma på hur man gör som föräldrar. Det går bra, bättre än förväntat, och det beror helt på Skolbebisen. Hon är världens snällaste bebis och väldigt lättskött.

Det var konstigt att hon kom innan bf. Jag hade inte en tanke på att det skulle hända. Ok, jag trodde inte riktigt att det skulle gå så långt som den 4:e juli, men minst ett par dagar över tiden tänkte jag nog. Och det roligaste av allt var att hon valde att komma på det ENDA datumet som ingen gissat på. Hahaha. Vem ska nu få pris? Det måste ju bli hon såklart!

Det känns också väldigt konstigt att jag nu har en bebis. Ett barn. Det har jag inte förstått än. Det är som att någon har lånat oss en söt liten bebis som vi får ta hand om. Men att hon är VÅR- det tar nog tid att greppa.

Nu måste jag lukta lite på henne, hon luktar så gott förstår ni!

3 thoughts on “TACK

  1. Det var samma sak med vår lilla tjej, att hon kom före utsatt tid. Jag blev så förvånad! Fattade först ingenting, att hon verkligen var på väg, och kom ut, innan det hade gått 14 dagar över tiden (minst!) som jag trodde:)

  2. De luktar ju så gott de små liven! Jag var hemma hos min kompis när deras lilla tjej var bara 4 dagar gammal och jag tyckte hela lägenheten luktade bebis!

  3. Visst är det en märklig känsla när man kommer hem med sin bebis. Man har gått i 40 veckor ( +/- några dagar ) och förberett sig, men ändå kan man inte riktigt förstå att det är ens alldeles egna barn man bär i sin famn. Har inte riktigt fattat det än tror jag och nu är han ändå två veckor gammal. Kommer det någon snart och säger att lånetiden gått ut? Hoppas inte det för han är underbar och det är er lilla skolbebis också, att döma av bilden och inläggen. Grattis igen!

Kommentera

