Första dagen

…till ända och vi har överlevt!

Skolbebisen har varit hur snäll som helst. Hon vaknade halv sex prick så att vi fick se finalen i 400 frisim och sen somnade hon och jag om. Vid nio vaknade jag men hon sussade vidare och lät mig duscha, äta frukost och dricka kaffe. Vid halv elva vaknade hon och åt lite och somnade sedan om och sov i fyra timmar till.

Medan hon sov hade vi varit runt på stan, men det märkte ju inte hon. När hon vaknade stod sen en babysitter där som en överraskning. Och den gick hem vill jag lova. Nu sitter hon där och skrattar hela tiden. Och pratar. Det började i går, och nu låter hon mest hela tiden. Och om man svarar henne pratar hon ännu mer. Så gulligt!

Nu: OS-studion

7 thoughts on “Första dagen

  1. Åh vi längtar efter henne. Hoppas bara att vi överlever den första jobbveckan. Just nu är jag fundersam om vi kommer att överleva. Tänk vad livet kan vara härligt att vara ledig. NJUT AV ER LEDIGHET TILLSAMMANS!!!!

  2. Vilken underbar snäll baby hon verkar vara. Så omtänksam trots hennes ringa ålder. Jag hoppas jag har fel i min förra kommentar om att du skulle njuta medans det varade. Håller tummen nu för att det här sovschemat kommer vara länge, länge….

  3. Hoppas min första ensamdag med sonen går lika bra som din. På måndag är det dags efter 7 veckors gemensam ledighet…

  4. Å! Nu får ju magistern äntligen förverkliga sin målbild!! Är själv inte ett dugg OS-intresserad, men jag tyckte hans målbild var så fantastisk och personlig, och nu är det ju OS:)

Kommentera

