Allt på en gång

Det är något som har hänt. Allt går sönder för oss. Först var det tvättmaskinen. Som de fick komma två gånger för att fixa med. Sen gick dammsugaren sönder. Och idag var det dags för min mobiltelefon. Folk hör mig inte. Jag hör dem men de hör inte mig. Det känns som att det är en funktion som måste funka på telefonen 🙂 Nu måste jag uppdatera nån mjukvara och se om det går då. I annat fall måste jag lämna in den.  Nokia suger. De går alltid sönder!

Och det var verkligen konstigt när det hände. Jag ringde min mammas jobb och pratade med växelkvinnan. Sen la jag på och ringde en vän. Då hörde hon inte mig. Så jag stod mitt på stan och skrek Höööör du mig? Jag hör dig! Hör du mig? Hallååå?

Hoppas att det funkar med den här uppdateringen nu, har inte råd med ny mobil!

UPDATE: Det gick, nu hör man mig!

7 thoughts on “Allt på en gång

  1. Åååh, sånt är så typiskt! Samma sak har hänt mig på sistone – har precis flyttat och inte direkt smidigaste flytten! Tv:n vägrade sätta igång, jag slog sönder kaffebryggaren och en salladsskål av misstag (men såååå irriterande!) plus att en av flytthjälparna fick sin tå misshandlad när jag ramlade ner på honom från en stol….. Så all skit kommer på en o samma gång! Hoppas det vänder för oss båda nu, jag har inte heller råd att köpa massa nytt så fort jag gör sönder nåt 🙂

Kommentera

