Höstpromenad i Årsta

10 thoughts on “Höstpromenad i Årsta

  1. Oj, var i Årsta är detta? Jag ska ju snart flytta till Årsta så jag vill ju gärna ha koll på godbitar som detta… 😉

    Du är väldigt bra med bilder förresten, alltså bra på att ta dem. Har tänkt på det många gånger. Vad använder du för kamera?

  2. Vad vackert! Bodde ju i Årsta förut så jag saknar det lite då och då. Det finns ju många fina promenadstråk där. Jag har också tagit jättemånga fina höstbilder i helgen så snart ska de publiceras på bloggen.

  3. Vilken vacker bild!!!
    Vad proffsig du är på att fota!
    Har ni någon bra kamera, vi skulle behöva köpa en ny =)
    Kram

  4. Elektrikern- Tack!

    Snäckan- Tack!

    Cecilia- Hmmm, vi gick av i Årstaberg och så gick vi rakt ned mot vattnet. Tack för komplimangen, jag har en Nikon D40 och redigerar bilderna i det program som följde med kameran. I den här bilden har jag ändrat ljusstyrka, skärpa och färgjusterat lite.

    Elin- Ja, det är kul. Är ni nöjda med nya kameran?

    Mallan- tack så mycket.

    Miia- Ja, det är härligt.

    Engman- tack vännen. Ja, jag är nöjd med vår kamera, det är en Nikon D40 som sagt. Vet att Fröken Elin har en flashigare variant. Det är värt pengarna, ni kommer ta typ 600 bilder om dagen när bejbisen kommer 🙂

Kommentera

