Ny utmaning!

Anna har utmanat mig och jag tackar aldrig nej till en utmaning 🙂

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
1. Vänner
2. Grey’s Anatomy
3. Roomservice
4. Cityakuten
5. Vita huset
6. Studio 60 on the Sunset Strip
7. Frasier
8. Existens

8 saker jag gjorde igår:
1. Var på babysim (Skolbebisen dök för första gången!)
2. Surfade på Hemnet (igår, idag, i morgon)
3. Letade efter recept på snittar och canapéer
4. Lekte med Skolbebisen
5. Var på IKEA
6. Kollade på Grey’s Anatomy
7. Blev nypt av Skolbebisen (det blev ett märke!)
8. Började undra om Skolbebisen får för lite mat

8 saker jag ser fram emot:
1. Tre månader till med Skolbebisen
2. Magisterns 30-årsdag
3. Flytta (ja, när allt är gjort och man kan packa upp i nya lägenheten)
4. Att få åka på den där USA-resan.
5. Att min kompis Engman får barn vilken dag som helst.
6. Att Skolbebisen snart kan sitta.
7. Att det är fredag i morgon och Magistern är hemma.
8. Jul.

8 favoritrestauranger:
1. Eriks bakficka
2. Kungsholmen
3. Terrenos vinotek
4. Beirut Café
5. Primo Ciao Ciao
6. Eriks Gondolen
7. Café Corniche
8. En liten smula (ok, ingen restaurang, men det struntar jag i. Deras tårtor säger jag….)

8 saker på min önskelista:
1. En större lägenhet
2. Att min familj får må bra
3. Vinna en massa pengar
4. Resa
5. En bra jul
6. Att det går bra att börja jobba igen i vår
7. Att det går jättefort tills det är sommar igen så att jag får vara hemma med Skolbebisen och Magistern igen
8. Syskon till Skolbebisen

8 personer jag utmanar:

Mrs Pitepalt
Sara
Mademoiselle J
Snäckan
Hanna
Ida
Erica
Jonna

6 thoughts on “Ny utmaning!

  1. Duktig Skolbebis som kan dyka. Tyckte hon det var kul? Jag ska anta din utmaning snart, men den där med restauranger får jag nog ändra. Jag äter så sällan på restaurang och det finns inte tillräckligt många snabbmatskedjor…

  2. Kul att antog!

    Jag har Studio 60 hemma men har kollat på det ännu. Men det är bra alltså? Vänner är min absoluta favorit också men jag skrev bara serier som går just nu på min lista. Jag surfar också på Hemnet, jämt! Vinoteket har jag bara varit en gång men det var bra! Måste testa Cornichen!

    P.S. Kopierade du reglerna från min kusins frus blogg för hon skrev också fel tempus på regel (3)? 😉

  3. Mrs P- Nja, hon tyckte att det var sådär… Du kan ju lista dina favoriträtter istället?

    Anna- 1. Ja, den är skitbra! Kolla genast! 2. Corniche är super, testa deras meze för två. 3. Haha, busted! Orkade inte översätta från dig 🙂

Kommentera

