Testing testing

Nu testar jag att blogga mobilt. Jag kom på att jag ju kan surfa på min mobil så då gör det inget att övernattningslyan vi sover i under visningsdagarna inte har internet.

Enligt mäklaren har 16 sällskap skrivit upp sig och det är rätt bra hoppas jag.

vi var på 4 visningar idag men det var inget bra, så vi får hoppas på nästa helg.

Nu sitter vi och väntar på magistern som åkt och släckt pappersstjärnorna som mäklaren inte släckte.. Magistern är dock snål så han åker buss med en tom men uppstoppad vagn för att slippa betala:-)

10 thoughts on “Testing testing

  1. Grattis att så många är intresserade av lägenheten!

    Hahaha att magistern tog en tom vagn med sig. Ett hett tips till turister i Sthlm som vill åka buss gratis.

  2. Mohahahaha, det var nog bland det mest uppfinningsrika sättet att åka gratis på jag hört på länge!!!

    16 st låter ju utmärkt. Är visningen imorgon?

    Hoppas ni hittar ert drömboende snart.

    Kram

  3. Vad kul att så många är intresserade av er lgh. Håller tummen att det kommer gå bra för er, både att få iväg er lgh men även hitta en bra. 🙂

  4. Men du, sexton intressenter är ju asbra! Jag vet många som försökt sälja jäkligt attraktiva lyor nu utan att lyckats locka en enda till att skriva upp sig på listan.
    Håller tummarna för att ni blir rika på kuppen!

  5. Haha jaså det är så man får göra nu i finanskrisens tider! Hur visste ni att pappersstjärnorna inte var släckta?

    Er övernattningslägenhet kanske ligger i närheten av där jag bor! Ska hålla utkik efter skolfröken och skolbebis! 🙂

Kommentera

