Vändningsförsök

Jag får inget gjort nu för tiden. Det enda jag gör är att vända på Skolbebisen. Hon snurrar hela tiden över till mage och så blir hon skitarg för att hon inte fattar att hon faktiskt kan snurra tillbaka. Hon kan vända sig åt bägge håll, så det måste bara vara att hon är lat och inte ids.

Nu har jag avbrutit detta inlägg fem gånger med att gå fram och vända på henne. En gång började hon gråta tårar, jag vände på henne OCH DIREKT vände hon tillbaka till mage.

*vänder*

Nu åkte hon tillbaka på mage igen. Jag ger upp.

5 thoughts on “Vändningsförsök

  1. Hej,
    Min dotter (född 10 juli 08) gör precis likadant! Vissa dagar rullar hon runt för fullt, men för det mesta är det gallskrik och tvärstopp så fort hon kommer över på mage *suck*.

    Det var jättelängesen jag kommenterade här nu så det känns nästan lite som att jag vill presentera mig. Jag är lärarstudent och läser ganska ofta din blogg. Det började för att du är lärare (såklart!). Sen skrev du mycket om bröllopsfix samtidigt som jag var brudtärna på min bästa väns bröllop, och som om det inte vore nog går du och blir med barn i samma veva som jag blev det🙂. Jag behöver inte tillägga att din blogg alltid har känts aktuell och intressant för mig att läsa va? Det är ju såklart en riktig bonus att du skriver riktigt bra också!

  2. Så gjorde Sam också, skitförbannad blev han🙂 Klart det är lättare att få föräldrarna att vända en!
    Det går över på någon vecka😉

Kommentera

