Värdelöst

Nu har jag haft influensa med hög feber och huvudvärk i tre dagar. Det suger! Och det har medfört följande:

1. Magistern har fått vara föräldraledig och ta hand om Skolbebisen och mig vilket i och för sig har varit trevligt, men…

2. Jag har legat i ett mörkt sovrum och haft dödsångest (har aldrig feber och när den överstiger 38 grader tror jag att jag ska möta min skapare) och därför inte kunnat umgås med dem

3. Vi har fortfarande INTE PACKAT EN ENDA PINAL och nu är det bara en vecka kvar tills vi flyttar!

4. Jag har inte ätit nåt så jag har äntligen nått bröllopsvikten (yey!)

5. Jag har inte kunnat läsa bok eller bloggar eller nåt

7 thoughts on “Värdelöst

Kommentera

