Livstecken

Nu var det länge sen jag bloggade igen. Jag vet inte var tiden tar vägen någonstans. Man jobbar, kommer hem och vips är klockan 23.00 och jag somnar i soffan. En liten uppdatering:

  • Skolbebisen har fått ytterligare två tänder, denna gång i överkäken.
  • Jag har rättat alla nationella prov. Bara ett enda IG!
  • Jag har varit hotellvärdinna i en vecka åt min syster som bott här för att kunna dansa och sjunga på kvällarna
  • Jag hejade på Norge och tippade deras vinst redan under förprogrammen med panelen, ni vet.
  • Jag har nog gått upp kilot jag tappade förra veckan.
  • Jag har sytt ett spjälsängsskydd, det är nästan klart.
  • Skolbebisen tycker just nu mest om att prata i telefon och säga heeeeej. Sen att vad som helst funkar som telefon, det är en annan sak det.
  • Hon staplar ringar på en sån där pinne.
  • Ja, och så staplar hon klossar också.
  • Hon fyller ett år om en månad i morgon. Det är ju inte riktigt klokt. Det är som igår och ändå har hon alltid varit här.

9 thoughts on “Livstecken

  1. Tiden går åt till det där som kallas livet. Tänk att hon nästan varit ”hos oss” i ett helt år den lilla bäsen som nu kan så mycket saker….galet!

    Kram

  2. Förstod inte Norges bidrag i lördags och gör det ännu inte. Men det är roligt att Norge och Norden vann!

  3. inte för att jag inte har förståelse för mskor (särskilt småbarnsföräldrar) som inte har tid o blogga!

Kommentera

