Egentligen är jag man, jude och offentlig försvarare

På söndag åker vi äntligen på vår bröllopsresa! Inte en dag för tidigt. Eftersom det är sol och varmt vill jag inte sminka mig och var därför och plockade och färgade ögonbrynen och färgade fransarna idag. Man vill ju vara snygg för sin make på bröllopsresan ju!

När jag kom hem hoppades jag ju såklart på att få komplimanger av Magistern om hur vacker jag var, somrig och snygg och med välformade bryn. Jo men visst. Han har ju ingen koll på att huden första dagen också blir färgad, och att man liksom får se förbi det. Och inte försökte han linda in det heller:

Du ser ut som Sandy Cohen.

Efter ett tag ändrade han sig.

Eller Frida Kahlo! *ASGARV*  Minus bryggan mellan brynen. HAHAHAHAHAHA! Får jag ta ett kort med mobilen och skicka till nån?

4 thoughts on “Egentligen är jag man, jude och offentlig försvarare

Kommentera

