Ett av många många skäl

…till att jag hänger med Magistern är att han alltid säger så roliga saker. Ikväll till exempel:

Magistern- Du i morgon har vi inget planerat va?

Skolfröken- Nä.. Vadårå?

Magistern- Jo, för vi behöver göra en ostinventering.

Skolfröken- ???

Magistern- Ja, kolla igenom alla ostar i kylen och bestämma vilka som vi gör rivost av och så.

Det låter som att vi har hela kylen full med gammal ost! Det har vi inte, det är bara Magistern som har ost på mackan, men det ligger säkert några få skalkar där… Men i morgon kommer jag nog inte kunna blogga. Jag ska ostinventera se!

4 thoughts on “Ett av många många skäl

  1. Hahaha han har ärvt förmågan att organisera och strukutera från sina föräldrar. Jag lever med bror och får ofta höra liknande. Han säger typ; till helgen ska jag ta tag i…

    Varför inte göra saker och ting med detsamma? Varför skjuta upp till morgondagen?

Kommentera

