Matt

Jag har varit på spa hela dagen med syster och mamma. Fick en speciell gravidbehandling också vilket var helt himmelskt. Magen fick till exempel en mask🙂 Den innehöll också massage för benen, ansiktsmassage, peeling och fukt. Nice!

Jag köpte också en kräm som hon använde för att förebygga strior, jag VET att sånt är genetiskt och att man inte kan smörja bort det. Men sist smörjde jag hela tiden och fick inte en enda bristning. Och nu när min mage kommer mäta 1.5 meter runt om (det var nån tvillinggravid som mätt, hahahaha) så känns det som att jag behöver nyttja alla medel!

Men nu är jag så matt och trött att jag inte orkar mer än att ligga i soffan och kolla på tv.

7 thoughts on “Matt

  1. När storasyster kom smorde vi varenda dag tror jag med perfekt resultat. Under graviditeten med lillebror var det väl max en gång i veckan, samma resultat🙂 Men det är väl ganska behagligt också?!

  2. Härligt! Måste bara passa på att gratulera till att det är 2 bebisar som är på väg. Har flyttat och inte haft tillgång till din blogg på en månad (fruktansvärt jobbigt) och var som flera andra tvungen att läsa inlägget två gånger för att fatta att du väntar tvillingar. Otroligt coolt tycker jag. Håller med alla som har skrivit att du inte ska oroa dig för mycket, även om det kan vara oundvikligt, jag gissar att det är mycket att tänka på och fortfarande svårt att fatta. Ska bli spännande att följa fortsättningen här på bloggen.
    Kram

Kommentera

