En liten fråga

Johanna gjorde mig uppmärksam på att Beverly Hills 90210 har börjat om från början på TV4+. Nu kommer jag ha svårt att missa ett enda avsnitt🙂

En fråga bara- de går på gymnasiet. Typ i tvåan, va? Mina elever går i tvåan. Varför är de inte så där schyssta, gentlemannamässiga och mogna? Dylan har precis stått upp för stackars Scott. Och Brandon, ja ni vet ju hur han är.

Mina elever- nja, inte riktigt som Brandon då…

UPDATE: ok, nu skolkar de och surfar i stället. DET är något som mina elever lätt skulle kunna göra🙂

One thought on “En liten fråga

  1. I min skola(allt från 1-9 och gymnasiskolan bredvid äter lunch där) är alla elaka mot alla xO Till och med sådanna som går i typ 2an kanske han gick i starta bråk med mig som går i 8;an, höll på att skratta ihjäl mig xP Och i min andra klass som jag gick i på låg- och mellanstadiet va alltid lugn och så men alla va uppdelade i typ grupper xO Verkar va omöjligt att folk är typ snälla mot alla.

Kommentera

