IRL

Idag träffade jag Anna. För ett tag sen bloggade hon om att hon skulle köpa stövlar och jag kommenterade att de var så snygga. Då blev det så att Anna beställde stövlar till mig med och idag träffades vi för stövelleverans.

Jag har aldrig tidigare träffat en person vars blogg jag följer (om det nu inte varit folk jag redan känt såklart) så det var lite spännande. Om man har läst en blogg i ungefär fyra år har man ju hyfsad koll på bloggaren, men ändå. Det var i alla fall mycket trevligt och stövlarna var dessutom galet snygga. Nu hoppas jag det blir regn snart!

2 thoughts on “IRL

Kommentera

