Sånt i mitt huvud idag

  • Ska jag satsa på en IPhone eller går det bra med vilken smartphone som helst? Är sugen på det där erbjudandet som Coop och Telia har…
  • Den person som gjort reklamen till Bredbandsbolaget borde få smisk. Jag HATAR den! Jag hatar tjejens tröja och hennes hållning- sträck på ryggen människa!  Deras röster är gälla. Den som regisserat har inte tänkt på att de vid ett tillfälle filmar paret och man hör deras röster men tjejen inte sjunger. Det värsta är när de zoomar in killen när han sjunger kan också beställas on demand att titta på.
  • Jag är riktigt nöjd med att jag sen en vecka tillbaka är färdig med alla julklappar; de är både köpta och inslagna.
  • Jag undrar om man någonsin kommer våga sig in till stan igen.
  • Var är alla plogbilar!?

11 thoughts on “Sånt i mitt huvud idag

  1. Oj det var en blandad kompott av tankar som snurrade i ditt huvud, men det är ju oftast så det är, mycket att tänka på på en och samma gång. Hoppas du får en uppenbarelse när det gäller telefonval ;o)

  2. *Är också sugen på en IPhone, men tyvär är min mobil fullt fungerande fortfarande.Vad är det för erbjudande?

    *FAst låten fastnar liksom. Vi brukar sjunga den och dansa omkring i sängen och då skrattar till och med Knytet. Men kolla på den vill man ju inte.

    *OMG! Jag är imponerad! Hur många har ni köpt till Skolbebisen? Jag tror jag kommer förköpa mig till Kotten. Det är så kul nu när han fattar vad jul är och man vet att han kommer bli glad när han får vissa massa saker.

    *Jag var där i förrgår, men bara en kort stund. Det kändes inte så jätteläskigt.

    *De är inte i Vällingby, det kan jag säga dig iaf!

    • * Det finns tre olika, man får två mobiler varav en med abonnemang och en med kontantkort- precis som vi vill ha. Inte så fasligt dyrt blir det per månad.

      * Nej hata låten!!!!!

      * Vi (läs jag) har köpt rätt mycket till henne; några böcker, en tröja, en dockvagn och en kassaapparat. Vi ska nog köpa trosor också i och med framstegen på toaletten🙂

      * Ok, känns skönt…

      * Och inte i Sjöstaden. Kanske i Norrland??

  3. Plogbilarna är HÄR. Igår eftermiddag hade jag en framför mig vart jag än skulle och på vilken gata jag än valde. Självklart körde de assakta. Och självklart hade jag bråttom och var sen och stressad redan från början😦 Men givetvis är det bra att de finns och gör sitt jobb. I Älvsjö och Norrland i alla fall🙂
    Julklappsbiten orkar jag inte kommentera. Är imponerad. Har inte börjat… Men jag har JULLOV!
    Aj,vadå? Min telefon är vinröd.
    Kram!

  4. Jag valde en Xperia och ångrar mig väldigt. Om det inte är försent så välj Iphone.

    Bristen på plogbilar slår mig också, som gammal Lulebo blir jag förskräckt över den usla snöhanteringen här nere.

Kommentera

