Testing testing!

Detta skriver jag från min fina nya Iphone:-)

15 thoughts on “Testing testing!

  1. Måste bara undra: jag är inte så Iphone-biten, men min man är… och det innebär att han är okontaktbar 24 timmar om dygnet eftersom han alltid kollar e-post, nyheter, fotboll osv osv och alltid svarar på tilltal med ett frånvarande ”mmm…”, är det samma för dig?

  2. Som tillhörande det andra lägret (!) kan jag intyga att en android från LG som heter Optimus innehåller allt, men kostar ändå bara drygt två lappar. Har dessutom utan minsta skråma tålt att tappas två gånger i gatan redan. Det lär inte Iphone-4 göra har jag läst…

Kommentera

