Paus

Världens bästa man skickade ned mig på stan för lite egentid. Mycket skönt måste jag säga.

Eftersom jag i princip inte varit på stan sen småsockorna föddes var det många nyheter för mig.

1. House Doctor har öppnat på PUB. Alla snygga inredningsgrejer i diverse tidningar kommer alltid därifrån.

2. H&M Home har en fysisk butik på våning två i butiken på Drottninggatan, dessutom med en riktigt smart shoppingidé: alla varor skyltas men du själv plockar inget själv utan har en magnettavla där du sätter magneter med bilder på det du vill ha. Väl i kassan går personalen iväg och hämtar det. Bra, men potentiellt farligt då du ju kan plocka på dig rätt mycket utan att tänka på det:-)

Nu sitter jag på bussen på väg hem med en hel del roliga inköp!

5 thoughts on “Paus

  1. Heja Magistern – du vet vad en sliten fru behöver – är glad att just Du är en av mina två fina svärsöner!!!

  2. Men oj, det där med H&M Home måste jag kolla in! Men det låter lite jobbigt också.. jag är ju en sådan där jobbig person som måste se och känna på produkten innan jag bestämmer om den får en plats i mitt liv eller ej😛
    Tack för tipset!

  3. Jag var på den HM igår och tyckte det väldigt kuligt system. Grymt fräsch klädavdelning dessutom!
    Ps, vilken toppenfin man!

  4. Wow vad härligt! Stor eloge till din make som verkar fatta vad du behöver (hoppas min make får en sån snilleblixt nån gång…). Låter kul med H&M måste nog dit och testa magnettavlan snart.

Kommentera

