Fantastiska unge!

Å vad jag älskar min äldsta dotter!* I kväll när vi åt middag började vi prata om att det var så länge sen vi träffade hennes kusin med föräldrar, alltså Magisterns bror med fru**. Skolbebisen började då sakna kusinen så till den milda grad att hon började gråta och grät sedan i 30 minuter medan hon hulkade fram Jag älskar X så, å vad jag saknar henne!

Till slut fick vi ringa upp kusinen för att få det värsta behovet stillat. Även om kusinen var på tennis så blev det bättre när hon fått berätta om sin nya tandborste och hur mycket hon hade kissat för fastern.

Gulle!

* Ja, jag älskar alla såklart, men de andra säger ju inte så mycket näpet än.

** Ja, de är inte gifta ännu. Men nu tycker jag att det börjar bli dags. Jag vill gå på bröllop!

 

9 thoughts on “Fantastiska unge!

  1. Hon är den bästa av dem bästa!!!
    Så äre bara, tänk om man fick en sån hyllning av skolbebisen😛
    Ha en bra kväll krams

  2. Urgulligt! Det enda min son börjar gråta för är om vi stänger av Bolibompa för tidigt eller om han inte får glass när han vill ha det (vårat fel eftersom vi introducerat honom för både Bolibompa å glass)

Kommentera

