Åtta månader

Vi var ju på BVC i förra veckan. Denna gång var det bättre och vi fick inte skäll. Tjejerna har gått upp fint och blivit längre. Men de är ju inte stora, de ligger på -3.5 på både längd och vikt. De är 63 cm långa och väger 6620 resp 6935 gram.

Inte är det mycket bättre för storasyster heller. Två år och åtta månader och är bara 88 cm och väger 11,7. Det är inga biffar jag närt vid min barm (pump) direkt:-)

Detta skyller jag helt på sparrisen som jag kallar min make, för jag var inte direkt petite som barn.

5 thoughts on “Åtta månader

  1. Det är nog tur att vi aldrig träffats IRL. Dina nätta små töser skulle ju bli livrädda om de mötte mina sumosöner. Knytet väger cirkus 10 kg och är kanske 70 cm, men antagligen kortare och Kotten vägde 15 kg sist vi vägde honom, vilket är ganska länge sen. Och det märkliga är att Palten ju också är en liten räka…

  2. Men det go’a är ju att allt löser sig: de kanske är lite små nu, men i slutändan kommer de alldeles,alldeles säkert att befinna sig inom normalspannet på alla sätt!!

    Gott att slippa ”skäll” dock!
    Kram på er alla!

  3. Jag var en liten tjockis när jag var runt 2. Mamma var rädd att jag skulle bli mobbad när jag började skola… Jag blev helt normal, tänk vad man som mamma oroar hjärnan i onödan😉

Kommentera

