Bloggbesök

Idag fick jag och småsockorna besök av Mrs Pitepalt och Knytet. Det var mycket trevligt! Vi åt lunch och fikade och barnen lekte.

Det är lite läskigt att träffa en bloggkompis tycker jag. Tänk om Mrs Pitepalt skulle visa sig vara en 67-årig man med hästsvans och inte alls en 30-årig lärare! Men som tur var var hon precis som jag tänkt. Men längre. Och precis så rolig och trevlig och lätt att prata med som jag trott. Och våra män är antagligen tvillingar som separerats vid födseln, så man kan säga att jag och Mrs Pitepalt är svägerskor.

Tack Mrs P för en trevlig dag. Och hälsa Knytet att Småsockorna tyckte att han var väldigt söt och trevlig att klappa på.

4 thoughts on “Bloggbesök

  1. Hahaha! Ja, lite läskigt kändes det innan, men det var tur att inga av oss var buskiga karlar. Jag har heller aldrig fått höra att jag varit längre än man trott. Känns bra.

    Jag och Knytet tyckte också det var mycket trevligt, det får vi göra om igen någon gång.

    Kram

  2. Pingback: En bra dag helt enkelt | mrs Pitepalt

  3. Åh vad kul att mina två favoritbloggerskor har träffat varandra. Och tur för mig att ingen av er var nån skum 67-årig man med hästsvans för då hade jag nog varit tvungen att sluta följa era bloggar.

Kommentera

