Bloggsuget?

Ja, jag hittar inte det. Det var länge sen jag kände för att blogga och kommer mig aldrig för att skriva nåt trots att jag lätt gör det via IPhonen:-(

Trist är det och jag hoppas att det kommer tillbaka.

Just nu jobbar vi med att sluta med napp. Detta är första dagen för Sockorna och första kvällen för alla tre (Skolbebisen använder bara napp när hon ska sova). Just nu har sockorna faktiskt somnat efter bara 15 minuters vrål men det jobbiga blir väl i natt eftersom de vaknar till ett par, tre gånger varje napp. Hur får man dem att snabbt somna om utan den där nappen???

Ser alltså med bävan fram emot ett natt utan så värst mycket sömn. Hur lång tid kan det ta tror ni? En vecka läste jag någonstans, sen har de glömt att de haft napp. Hoppas det är max:-)

5 thoughts on “Bloggsuget?

  1. Alva fick en ny nalle när hon slutade med nappen🙂 Det funkade perfekt för henne… Andra natten gick även den bra för Eric (som slutade med napp i lördags). Det tar dock längre tid att lägga honom på kvällen…han pratar ju hela tiden!!🙂
    Kram på er!!

  2. 3 dar tog det för oss nu, sen frågade han inte efter den alls. De 3 dagarna var det dock bara nåt gnäll.

    Nu känns det som om även han tycker det är skönt att slippa!

    1 år ska ju var bästa åldern att sluta läste jag!

    Håller med ovanstående dock… Det babblas mycket och länge vid nattning. Men det är ju bra, man får en kortversion av allt han upplevt under dagen🙂

  3. Hoppas det går bra att sluta med napparna! Har tyvärr inga bra tips att ge, mina pojkar har aldrig varit så nappiga.

    Hoppas också att blogglusten kommer tillbaka snart. Det brukar ju vara lite upp och ner det där tycker jag. Kan tänka mig att du har ganska fullt upp med annat också, då kanske man man inte vill ägna de få fria minuterna åt bloggen. Vi finns här när du återvänder🙂

Kommentera

