Toca Boca Doctor

Jag skulle kunna blogga från mobilen för att hinna med lite oftare. Men jag får aldrig ha min IPhone ifred. Skolbebisen som hanterar smart phones som hon aldrig gjort annat vill nämligen alltid spela. Just nu är det mest Toca Boca Doctor som gäller. Doktorn diagnosticerar åkomman och Skolbebisen ska bota. Det handlar om sår, brutna ben eller ögoninflammation. Det där med ögoninflammation var rätt handy när hon själv fick det och vi skulle få henne att gå med på att spruta ögondroppar.

20110925-114625.jpg

20110925-114640.jpg

20110925-114711.jpg

6 thoughts on “Toca Boca Doctor

  1. Kul att du är lite tillbaka🙂

    Fy farao vad läbbigt med bröstet, tuuuuur att de inte var farligt! Men på en vecka hinner man ju tänka hyfsat mycket😦

    Har du tips på fler spel/roligheter för småingar?

    • Ja, det var skönt. Och nu har jag kollat igenom bägge och vet att det inte finns något. Det är också skönt. Får se när min operation blir bara, är lite nervös för den.

      Fler spel… hmm. Hon har ett som heter MakeUp Girls där man sminkar och fixar håret på tjejer(hemskt!) och sen gillar hon My Unicorn, där designar man sin egen My Little Pony. Annars har vi köpt Bamsesagor, bra när man åker tåg eller så.

Kommentera

