2011

Årets happening
Afternoon Tea vid Kensingon Palace.
20111231-135202.jpg

Årets projekt
Två heltider och tre barn. Say no more:-)

Årets låt
Finns det en så finns det flera med Veronica Maggio. Eller Mamma Mu-låten.

Årets resa
I år har jag åkt på tre resor: till KräklandGrekland, till Gotland och till London. Det får bli Londonresan med mamma och syster.

Årets hurra!

  • IPhonen:-)
  • mamma fyllde 60
  • Jag fick ett nytt uppdrag på jobbet som innebär mer ansvar och mer pengar.

Årets person
Mina föräldrar och syster med elektriker. Vi överlever inte utan dem❤

Årets slit
Magsjukor, tredagarsfeber, höstblåsor, scharlakansfeber, snor.

Årets plagg
Har haft mycket klänning i år. Får bli det.

Årets bästa bok
Det måste bli The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian av Sherman Alexie som jag läste med mina ettor. De älskade den och jag med. En elev läste ut den på två dagar och läste sen om den tre gånger under vårt bokprojekt:-)

Årets sämsta bok
Kan inte komma på att jag läst nån dålig i år.

Årets köp
IPhonen!

Årets lycka
Barnen
20111231-135437.jpg

Årets tv-stund
Downton Abbey! Älskart!

Årets förändring
Att växla från sjukskrivning och föräldraledighet till heltid igen. En riktig chock.

Årets film
Jag har varit på bio två gånger under året: Nalle Phu och senaste Twilight-filmen. Det blir den första för det var så mysigt med Skolbebisen!

Nyårslöften inför 2012:

  • Läsa mer
  • Träna mer
  • Skratta mer
  • Blogga mer. Ett inlägg om dagen är målet

5 thoughts on “2011

Kommentera

