Jag är lite i chock!

I dag satt jag och Magistern och jobbade och hjälpte varandra med planering och uppgifter. I tre timmar!

Våra barn? Jo de lekte tillsammans. Först hade de läkarmottagning där Skolbebisen var läkare, Lillstumpa var sjuksyster och Syster Yster patient. Sen blev det en kombinerad frisör-läkarmottagning.

Helt galet duktiga var de. Inte ett bråk! Plötsligt händer det:-)

20120105-200243.jpg
Syster Yster blir friserad av Skolbebisen och får samtidigt en öronundersökning av Lillstumpa.

4 thoughts on “Jag är lite i chock!

  1. Jag är tyvärr så dålig på att kommentera även om jag följer er alla men nu måste jag bara skriva en kommentar om hur snälla och gulliga barn ni har! ♥

Kommentera

